Boller

Hadde ikke noe spesielt og gjre i dag, s fant ut at jeg skulle #bake boller. Hadde ikke vanlig, bare "Self-raising" mel i skapet, s brukte det. Har ikke helt forsttt hva forskjellen er, men det fungerte, og bollene ble gode ;)

Frokost

Chicken tikka toast til frokost og litt Modern Family p iPaden;) God start p uken.

Dagens

Forrige lrdag mtte jeg ei dame som heter Linda p byen som jeg ble kjent med. Vi avtalte at vi mtte mtes igjen, s det gjorde vi i dag. Frst var vi i hennes hus, som ligger nede i byen, s dro vi p bar for og mte noen av vennene hennes. Da vennene hennes kom introduserte hun meg: "This is ...

Whiskey, Giant's Causeway og hengebru

For to dager siden var vi p busstur rundt om i Nord Irland. Turen tok en hel dag. Det var en veldig bra tur, og vi fikk sett og lrt mye. Alle bildene er tatt med iPhone, siden jeg ikke har data med, for legge kamerabildene over p. Her er noen bilder vi tok Bushmills Whiskey Distillery ...

Bar-mat

Godt med besk fra Norge! Her sitter vi og spiser p en bar rett nede i gata fra der jeg bor. Mor og Odd ;)

Norge-besk i morgen!

Tok disse bildene da jeg var p gtur langs ved sjen i gr. Gikk i en time fr jeg fant ut at jeg ville snu. Deilig og behagelig bare g i sine egne tanker. P sndager er det veldig mange mennesker der som gr, lper, eller bare slapper av. I morgen kommer mor og Odd p besk. Det blir bra. ...

Kveldsmat!

Har ikke gjort noe spesielt denne uken. Bare vrt hjemme og gjort de daglige oppgavene her, trent, strikket litt og sett tv serier. N har jeg blitt avhengi av serien Modern Family. Den er utrolig morsom. N lager jeg og Amy litt kveldsmat. Wok med tunfisk. Hper det blir bra.

Chinese takeaway!

Vrt kjpt kinesisk lunsj n. Vi hadde begge lyst p noe godt, s vi delte en middag med stekte nudler. En av mine favoritter av kinesisk mat. Amy var hos tannlegen i gr og trakk to tenner fr hun skal ta p reguleringen sin om noen uker. Hun kan ikke spise noe srlig varm mat, s hun mtte pu...

Sokkestrikk!

Aner ikke hvordan forrige innlegg ble slettet, men her er sokkene jeg strikket. Tok med meg strikketyet ned hit til Bangor, fordi jeg tydeligvis ville ha nok tid til og strikke her. Ble veldig fornyd;)

Morgen-jogg!

I dag har jeg vrt flink og lpt 5k. Det er deilig lpe i naturen her i Irland. Langs ved sjen og i skogen. Uansett nr p dgnet man er ved sjen, s er det masse mennesker der som gr tur, lper, sykler eller fisker. Klarer ikke si det mange nok ganger hvor vakkert det er her. Dere ser det...

Solnedgang p stranda

Her er noen bilder av meg og Amy nede ved stranda i kveld. Fikk tatt noen fine bilder, men kameraet dde etter ti minutter, s dette ble de beste! ;-)

Lazy Sunday

Har vrt kjempefint vr i dag, s startet dagen med g en tur i finvret. En deilig start p dagen. Nr jeg kom hjem igjen stvsuget og vasket jeg huset, og etter det har jeg bare slappet av. Sett litt p Suits og bare slappet av. Kjresten til Andy er her p besk fra London. En veldig hyggeli...

Bangor-by

Her er noen bilder jeg tok nede i Bangor i dag. Trodde at det skulle regne i dag ogs, men vret ble s fint at jeg ikke kunne sitte inne. M utnytte vret s masse man kan nr det er sol, noe jeg blir pminnet av alle, siden der er veldig sjeldent bra vr her. Har jo bare hatt fire dager med reg...

Sekkepipe-mesterskap

Var nede i byen i dag for se p mesteeskapet i sekkepipekorps, om man kan si det. Vet ikke hva de kaller det. Det var masse mennesker der, og skikkelig liv, utrolig artig f med seg. S bare p et par band spille, for de holdt p hele dagen i dag. Vet ikke hvor mange band/korps som spilte, me...

Regndag

Har regnet i hele dag og i hele gr. Amy kom hjem helt kliss vt etter hun hadde gtt med avisene i morges. Det er spdd regn resten av uka ogs, men etter nesten fire uker med strlende vr, s var det vel p tide med litt regn. Var med Andy p trenengsstudioet i dag. Deilig trene litt nr jeg...

Amys frste dag p jobb!

I dag begynte Amy i hennes frste jobb. Jobben er g med aviser. Jeg var med siden hun ikke ville vre alene frste gangen. Noen av husene var vanskelige finne, men til slutt fant vi frem alle sammen. Vi brukte en god time, men vil nok ta kortere tid etterhvert nr Amy blir sykle runden. El...

Matfestival i Belfast

Vi var p en slags matfestival i Belfast i dag med noen venner av Andy. Var ikke akkurat store greiene, og ikke helt som vi trodde det skulle vre. Det eneste vi kjpte var noen kjempegode, og utrolig mettende cup cakes. Selv om "matfestivalen" var skuffende var det ikke en bomtur. Shoppingmuligh...

Max

P morgenen i dag var Max veldig drlig. Han l og kastet opp og klarte ikke en gang reise seg. Amy var livredd, grt og grt, og trodde at han skulle d. Heldigvis var Andy ogs hjemme, s fikk en hastetime hos dyrlegen, og fikk kjrt han dit med en gang. Der fikk han noen medisiner og snt, o...

Vakre Dublin

Sto opp kl seks i dag, for ta toget til Belfast for s dra til #Dublin. Torturen til Belfast tar ca tjue minutter, og toget til Dublin tar ca to timer. S der er ikke s alt for ille. Har hatt lyst til dra til Dublin lenge, s endelig! Selv om jeg bare var der p dagstur, s fikk jeg masse ...

Rolig dag

Livet her er s behagelig. Null stress og beskymringer. Deilig og kunne slappe helt av og ta livet helt med ro. Livet her er s annerledes fra hjemme, men samtidig veldig likt. Startet dagen i dag med dra p treningsstudioet med Andy. Har trent en del siden jeg kom hit, bde inne og ute. Det er...

Her bor jeg

Her er noen bilder av der jeg bor. Tenkte dere kanskje ville se noen. Vi hadde nettopp besk av foreldrene til Andy ifra England. Han er jo opprinnelig derfra, ett sted utenfor Newcastle, husker ikke helt hvor. De malte huset p to dager, og tydeligvis ble Andy veldig fornyd. Hver gang vi kjrer...

Bruce Springsteen konsert

I gr var vi p Bruce Springsteen konsert. Det var helt topp kunne vre med p det. Andy hadde klart og miste de to frste billettene han hadde kjpt, og da han kjpte nye fant han de to andre. Lucky me! Var veldig heldige med vret ogs. Strlende solskinn helt kvelden kom, og da kom fullmnen...

Bl p stranda

I gr kveld var jeg med Amy og tre venninner ned p stranda for tenne bl og grille marshmallows. Det var veldig koselig. Deilig sitte slappe av ved vannet. Vi var der kanskje i en og en halv time fr vi ruslet opp igjen til huset. De campet i telt i hagen i natt. Det ble vist veldig klamt ...

Parade i Bangor

I gr var Amy og jeg nede i byen og s p paraden de protestantiske kristne hadde. Tror de feiret at de "vant" over katolikkene for et par r siden. Masse folk i gatene og ordentlig liv. Gy f det med seg. De feirer denne helligdagen veldig. Natt til i gr tente de gigantiske bl av europaller...

De frste dagene i Nord Irland

I dag er den fjerde dagen min i Nord Irland. Har blitt veldig godt tatt i mot av Andy og Amy. Fler meg vedig hjemme allerede. Dagene her er veldig avslappet. Jeg m stvsuge to ganger i uka, vaske klr, stryke klr og bare rydde etter meg selv. M ogs lage middag noen dager, eller s samarbeide...