Whiskey, Giant's Causeway og hengebru

For to dager siden var vi på busstur rundt om i Nord Irland. Turen tok en hel dag. Det var en veldig bra tur, og vi fikk sett og lært mye. Alle bildene er tatt med iPhone, siden jeg ikke har data med, for å legge kamerabildene over på. Her er noen bilder vi tok Bushmills Whiskey Distillery ...

Bar-mat

Godt med besøk fra Norge! Her sitter vi og spiser på en bar rett nede i gata fra der jeg bor. Mor og Odd ;)

Norge-besøk i morgen!

Tok disse bildene da jeg var på gåtur langs ved sjøen i går. Gikk i en time før jeg fant ut at jeg ville snu. Deilig og behagelig å bare gå i sine egne tanker. På søndager er det veldig mange mennesker der som går, løper, eller bare slapper av. I morgen kommer mor og Odd på besøk. Det blir bra. ...

Kveldsmat!

Har ikke gjort noe spesielt denne uken. Bare vært hjemme og gjort de daglige oppgavene her, trent, strikket litt og sett tv serier. Nå har jeg blitt avhengi av serien Modern Family. Den er utrolig morsom. Nå lager jeg og Amy litt kveldsmat. Wok med tunfisk. Håper det blir bra.

Chinese takeaway!

Vært å kjøpt kinesisk lunsj nå. Vi hadde begge lyst på noe godt, så vi delte en middag med stekte nudler. En av mine favoritter av kinesisk mat. Amy var hos tannlegen i går og trakk to tenner før hun skal ta på reguleringen sin om noen uker. Hun kan ikke spise noe særlig varm mat, så hun måtte pu...

Sokkestrikk!

Aner ikke hvordan forrige innlegg ble slettet, men her er sokkene jeg strikket. Tok med meg strikketøyet ned hit til Bangor, fordi jeg tydeligvis ville ha nok tid til og strikke her. Ble veldig fornøyd;)

Morgen-jogg!

I dag har jeg vært flink og løpt 5k. Det er deilig å løpe i naturen her i Irland. Langs ved sjøen og i skogen. Uansett når på døgnet man er ved sjøen, så er det masse mennesker der som går tur, løper, sykler eller fisker. Klarer ikke å si det mange nok ganger hvor vakkert det er her. Dere ser det...

Happy birthday sweety!

God dag alle sammen. I dag pøser regnet ned. Har kun vært inne, bortsett fra en liten tur på treningsstudioet. Har en skikkelig søndags-følelse i kroppen. Jeg og Amy har nettopp sett Pretty Little Liars. Blir gal av og måtte vente en hel uke til neste episode! Nå skal vi løpe bort til butikken, b...

Hjemme igjen

Nå er vi endelig hjemme igjen i kjære Bangor i Nord Irland. Deilig å være tilbake igjen, selv om vi hadde det helt fantastisk på tur. Alle innkjøpene fra London-shoppingen er nå pakket ut, spist middag og nå bare slapper vi av. Eller jeg og Amy slapper av, Andy dro på jobb med en gang vi kom hjem...

Love to jump

Nå er vi tilbake til London etter en natt hos søsteren til Jan i South Essex, Tunbridge. Et stort hus i et veldig landlig sted. Utsikten var helt nydelig, flott vær, grønt og flott med jorder og gårder, var til og med noen sauer utenfor eiendommen. Det var kjempefint og avslappende der. De hadde ...

Min dag

Sto opp klokken ti i dag. Klokken elleve tok jeg undergrunnen alene til Piccadilly Circus og gikk derfra og til Oxford Street (brukte en del timer på det, hehe). Amy og venninna ville ikke være med, de ville bare se litt i gatene rundt der vi bor, så da dro jeg alene.Utrolig deilig å være i Londo...

Slapper av i London

Vi ankom leiligheten til Jan i London i dag tidlig klokken ni. Etter vi spiste lunsj der tok vi undergrunnen til Oxford Street. Vi var ikke innom så mange butikker, kun favorittene Forever 21, Primark og Pull&Bear. Alle hadde gledet seg mest til Forever 21, men fant ingenting der. Skuffende. En s...

Klare for London!

Nå har jeg pakket alt klart til å dra til London i morgen. Er så utrolig spent. Det er tydeligvis Amy også. Hun er ganske mange hakk verre enn meg når det gjelder shopping. Jeg som trodde at jeg var ganske ille.Tar flyet tidlig i morgen tidlig, og flyet tar kun en time ifra Belfast. Det er ikke s...

Solnedgang på stranda

Her er noen bilder av meg og Amy nede ved stranda i kveld. Fikk tatt noen fine bilder, men kameraet døde etter ti minutter, så dette ble de beste! ;-)

Lazy Sunday

Har vært kjempefint vær i dag, så startet dagen med å gå en tur i finværet. En deilig start på dagen. Når jeg kom hjem igjen støvsuget og vasket jeg huset, og etter det har jeg bare slappet av. Sett litt på Suits og bare slappet av. Kjæresten til Andy er her på besøk fra London. En veldig hyggeli...

Bangor-by

Her er noen bilder jeg tok nede i Bangor i dag. Trodde at det skulle regne i dag også, men været ble så fint at jeg ikke kunne sitte inne. Må utnytte været så masse man kan når det er sol, noe jeg blir påminnet av alle, siden der er veldig sjeldent bra vær her. Har jo bare hatt fire dager med reg...

Sekkepipe-mesterskap

Var nede i byen i dag for å se på mesteeskapet i sekkepipekorps, om man kan si det. Vet ikke hva de kaller det. Det var masse mennesker der, og skikkelig liv, utrolig artig å få med seg. Så bare på et par band spille, for de holdt på hele dagen i dag. Vet ikke hvor mange band/korps som spilte, me...

Regndag

Har regnet i hele dag og i hele går. Amy kom hjem helt kliss våt etter hun hadde gått med avisene i morges. Det er spådd regn resten av uka også, men etter nesten fire uker med strålende vær, så var det vel på tide med litt regn. Var med Andy på trenengsstudioet i dag. Deilig å trene litt når jeg...