Amys første dag på jobb!

I dag begynte Amy i hennes første jobb. Jobben er å gå med aviser. Jeg var med siden hun ikke ville være alene første gangen. Noen av husene var vanskelige å finne, men til slutt fant vi frem alle sammen. Vi brukte en god time, men vil nok ta kortere tid etterhvert når Amy blir å sykle runden. El...

Matfestival i Belfast

Vi var på en slags matfestival i Belfast i dag med noen venner av Andy. Var ikke akkurat store greiene, og ikke helt som vi trodde det skulle være. Det eneste vi kjøpte var noen kjempegode, og utrolig mettende cup cakes. Selv om "matfestivalen" var skuffende var det ikke en bomtur. Shoppingmuligh...

Max

På morgenen i dag var Max veldig dårlig. Han lå og kastet opp og klarte ikke en gang å reise seg. Amy var livredd, gråt og gråt, og trodde at han skulle dø. Heldigvis var Andy også hjemme, så fikk en hastetime hos dyrlegen, og fikk kjørt han dit med en gang. Der fikk han noen medisiner og sånt, o...

Vakre Dublin

Sto opp kl seks i dag, for å ta toget til Belfast for så å dra til #Dublin. Torturen til Belfast tar ca tjue minutter, og toget til Dublin tar ca to timer. Så der er ikke så alt for ille. Har hatt lyst til å dra til Dublin lenge, så endelig! Selv om jeg bare var der på dagstur, så fikk jeg masse ...

Rolig dag

Livet her er så behagelig. Null stress og beskymringer. Deilig og kunne slappe helt av og ta livet helt med ro. Livet her er så annerledes fra hjemme, men samtidig veldig likt. Startet dagen i dag med å dra på treningsstudioet med Andy. Har trent en del siden jeg kom hit, både inne og ute. Det er...

Her bor jeg

Her er noen bilder av der jeg bor. Tenkte dere kanskje ville se noen. Vi hadde nettopp besøk av foreldrene til Andy ifra England. Han er jo opprinnelig derfra, ett sted utenfor Newcastle, husker ikke helt hvor. De malte huset på to dager, og tydeligvis ble Andy veldig fornøyd. Hver gang vi kjører...

Bruce Springsteen konsert

I går var vi på Bruce Springsteen konsert. Det var helt topp å kunne være med på det. Andy hadde klart og miste de to første billettene han hadde kjøpt, og da han kjøpte nye fant han de to andre. Lucky me! Var veldig heldige med været også. Strålende solskinn helt kvelden kom, og da kom fullmånen...

Bål på stranda

I går kveld var jeg med Amy og tre venninner ned på stranda for å tenne bål og grille marshmallows. Det var veldig koselig. Deilig å sitte å slappe av ved vannet. Vi var der kanskje i en og en halv time før vi ruslet opp igjen til huset. De campet i telt i hagen i natt. Det ble vist veldig klamt ...

Parade i Bangor

I går var Amy og jeg nede i byen og så på paraden de protestantiske kristne hadde. Tror de feiret at de "vant" over katolikkene for et par år siden. Masse folk i gatene og ordentlig liv. Gøy å få det med seg. De feirer denne helligdagen veldig. Natt til i går tente de gigantiske bål av europaller...

De første dagene i Nord Irland

I dag er den fjerde dagen min i Nord Irland. Har blitt veldig godt tatt i mot av Andy og Amy. Føler meg vedig hjemme allerede. Dagene her er veldig avslappet. Jeg må støvsuge to ganger i uka, vaske klær, stryke klær og bare rydde etter meg selv. Må også lage middag noen dager, eller så samarbeide...